Termeni si Conditii

 

TERMENI ȘI CONDIȚII GENERALE

(denumite în continuare „TCG”)

pentru comercializarea produselor prin intermediul  magazinului on-line https://bulfi.ro/

 

COMERCIANTUL – date de identificare și contact

 

 

Website-ul https://bulfi.ro.ro/proprietatea societății DB LEATHER DYE S.R.L., având nr. de ordine în registrul comerțului J12/5585/15.11.2021 și CUI 45224202, cu sediul in Municipiul Sebes, Drumul Sibiului nr 2 Județ Alba  Call Center & InfoLine: +40792479414, Vânzări & InfoLine: +40792479414 E-mail: info@bulfi.ro

Pentru contactarea vânzătorului, puteți utiliza formularul de contact pus la dispoziție la adresa https://bulfi.ro/.

 

  1. Produsele comercializate

 

  1. Destinatari

 

Produsele și serviciile expuse prin intermediul site-ului bulfi.ro sunt destinate persoanelor fizice având vârsta peste 18 ani la data emiterii comenzii, precum și persoanelor juridice, cu aplicarea corespunzatoare a prezentelor TCG și în limita stocului disponibil.

 

  1. Timpul de prelucrare al comenzii și disponibilitatea produselor

 

Mențiunile efectuate pe site în privința produselor comercializate, în ceea ce privește existența acestora în stocul vânzătorului au caracter informativ și estimativ, fără ca mențiunea „ în stoc ” sau alte mențiuni similare să creeze obligații în sarcina vânzătorului. Pe cale de consecință, posibilitatea onorării comenzii efectuate, la prețurile afișate pe site la momentul efectuării comenzii, va fi apreciată în funcție de stocul disponibil la momentul primirii efective și verificării de către vânzător a comenzii.

 

Utilizatorii site-ului trebuie să aibă în vedere că, în cazul comenzilor formulate prin intermediul mijloacelor electronice, acestea vor fi analizate în termen de maxim 1-5 zile lucratoare de la data formularii lor.

 

  1. Preț și aspect produse

 

Toate fotografiile prezentate pe website sunt cu titlu de prezentare, acestea putând diferi în funcție de, fără a ne limita la acestea, stocurile disponibile/natura produselor etc. Nu ne asumăm obligația de a asigura corespondeța exactă între respectivele fotografii și percepția reală asupra produselor, putând exista diferențe minore de culoare, textură, etc. datorate luminii utilizate la momentul fotografierii ori alte asemenea elemente care țin de modalitatea de prezentare a produselor.

 

În conformitate cu Legea nr. 296/2004 privind Codul Consumului și Legea nr. 449/2003 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora, declarăm că produsul livrat corespunde descrierii realizate în cadrul website-lui bulfi.ro respectiv respectă calitățile descrise în cadrul secțiunii de prezentare a produsului. Nu poate fi angajată răspunderea vânzătorului pentru prejudicii cauzate clientului raportat la aprecieri/estimări ale acestuia din urmă cu privire la calități ale produsului care nu au fost menționate expres în cadrul descrierii produsului. Totodată, neconformitățile rezultate din transportul sau utilizarea/instalarea în condiții necorespunzatoare, nu pot fi reclamate și imputate vanzatorului.

 

Prețurile produselor sunt cele afișate pe site-ul bulfi.ro momentul finalizării comenzii.

 

Prețurile sunt afișate pe site în funcție de opțiunea clientului, respectiv: în RON sau în alte alte monede internaționale prin selectarea țării unde vor fi livrate produsele (în acest caz, produsele fiind afișate în moneda oficială a țării în care se solicită livrarea ).

 

Dacă apar erori și unele produse sunt postate cu un preț greșit, veți fi contactat și veți avea opțiunea de confirmare a comenzii la prețul corect sau de anulare a acesteia. Daca nu puteți fi contactat, comanda va fi considerata anulată și se va recurge la procedura de restituire a sumei plătite. Nu ne obligăm să onorăm comenzi ce au ca obiect produse al caror preț este greșit, iar greșeala este sesizabilă, prețul expus neîncadrându-se în grila noastră de prețuri.

 

Ne rezervăm dreptul de a schimba preţul produselor postate pe site în orice moment, cu excepţia produselor care fac obiectul unei comenzi confirmate.

 

Prețurile produselor pot fi subiectul unei negocieri doar în cazul unor cantități mari și/sau în funcție de condiții specifice stabilite prin acordul partilor.

 

 

  1. Modalitatea de comandă a produselor

 

Vanzatorul vă pune la dispoziție următoarele posibilități de a comanda produsele comercializate, respectiv:

 

  1. a) Comanda online care poate fi formulată:

 

  • Ca vizitator

 

În această situație clientul nu beneficiază de un cont, având posibilitatea de a formula comanda astfel:

 

Prin alegerea produsului dorit și adăgaurea acestuia în coșul de cumpărături. Simpla adăugare a unui produs afișat pe site în coșul de cumpărături, fără urmarea pașilor ulteriori, nu echivalează cu înregistrarea comenzii, sau cu rezervarea respectivului produs.

 

După adăugarea produsului dorit în coșul de cumpărături se va completa un formular online care va cuprinde următoarele date: e-mail, nume și prenume, nr.tel., adresa de facturare, adresa de livrare, ori datele de identificare aferente companiilor, dacă este cazul, respectiv metoda de plată. În cazul alegerii opțiunii de plată online prin card bancar, comanda va fi considerată finalizată la momentul realizării plății integrale a produsului/produselor selectate.

 

După finalizarea comenzii, clientul va fi contactat în cel mai scurt timp posibil (cel mult 1-5 zile lucratoare) de către un reprezentant al companiei noastre pentru a i se confirma acceptarea comenzii de către companie prin e-mail.

 

Clientul are obligația ca după primirea confirmării de comandă pe e-mail, să verifice cu atenție toate informațiile și să notifice imediat reprezentanții companiei de eventuale erori survenite.

 

Compania nu va fi ținută responsabilă pentru orice întârzieri sau erori de comunicare cauzate de către client, omisiuni, întreruperi, ștergere de fișiere din e-mail, erori, defecțiuni, viruși, întârzieri în operare sau transmitere, fie că sunt sau nu rezultate ale unor forțe majore, erori de comunicație, furt, distrugere sau acces neautorizat în bazele de date, sistemele sau serviciile proprietate a companiei. 

 

Comenzile efectuate pot fi modificate de către client, anterior primirii e-mail-ului de confirmare, sau ulterior, cu acordul vânzătorului, dacă produsele nu au fost cel puțin pregătite pentru expediere, cu condiția comunicării scrise și telefonice a acestor modificări, în care să se indice exact numărul comenzii înregistrate, data efectuării comenzii, datele de identificare ale clientului astfel cum acestea au fost menționate în comandă.

 

În cazul în care modificările efectuate nu respectă condițiile cumulative astfel stabilite, este exclusă culpa vânzătorului în ceea ce privește onorarea comenzii în condițiile comunicate inițial, fără a se ține cont de modificările comenzii efectuate de către client.

 

  1. b) Comanda offline

 

Sunați la numarul de telefon +40726132706 între orele 9:00-17:00, de luni pana vineri, pentru a primi toate indicațiile și informațiile necesare despre înscriere în baza de date, comenzi, informații produse sau ajutor de la un specialist. Prin această modalitate, vânzătorul urmează să plaseze o comandă online (după cum aceasta a fost descrisă anterior) în numele cumpărătorului în vederea procesării comenzii telefonice.

 

Comenzile telefonice efectuate nu determină asumarea de obligații de către vânzător, fără ca aceste comenzi să fie confirmate în scris, potrivit indicațiilor primite. Clientul are obligația ca după primirea confirmării de comandă prin e-mail, să verifice cu atenție toate informațiile și să notifice imediat angajații companiei de eventualele erori survenite.

 

Compania nu va fi ținută responsabilă pentru orice întârzieri sau greșeli de comunicare cauzate de către client sau omisiuni, intreruperi, stergere de fișiere din e-mail, erori, defectiuni, viruși, întârzieri în operare sau transmisie, fie că sunt sau nu rezultate ale unor forțe majore, erori de comunicație, furt, distrugere sau acces neautorizat în bazele de date, sistemele sau serviciile proprietatea companiei. 

 

 

 

 

III. Condiții și modalități de plată

 

Produsele achiziționate prin intermediul bulfi.ro se achită potrivit opțiunii selectate în cadrul comenzii, respectiv:

 

  1. prin sistem de plată online cu cardul bancar la finalizarea comenzii, prin intermediul unei platforme securizate (momentan indisponibil) ;

 

  1. prin ordin de plată în contul comerciantului, cu comunicarea dovezii de plată acestuia;

 

  • în avans, cumparatorul asumându-și că produsele comandate vor fi pregatite pentru livrare doar ulterior comunicării de către cumpărător a dovezii plății, urmată de creditarea contului vânzătorului.

În condițiile în care plata nu este efectuată în termen de 5 zile lucrătoare de la confirmarea comenzii, vânzătorul este în drept să suspende executarea comenzii și nu poate fi obligat să mențină indisponibilizate produsele comandate.

  • în termen de 5 zile lucrătoare de la emiterea facturii. În această situație, părțile negociează o dată scadentă, care urmează să fie inserată în conținutul facturii. În condițiile în care până la data scadentă, clientul nu face dovada plății urmată de creditarea contului vânzătorului, vânzătorul este în drept să suspende executarea comenzii și nu poate fi obligat să mențină indisponibilizate produsele comandate.

 

  1. prin sistem ramburs (numerar) la primirea coletului cu produsele;

 

 

  1. d) prin alte metode convenite la încheierea contractului, dupa caz – în acest caz, se va stabili în mod expres de către comerciant și beneficiar, care este modalitatea de plată convenită.

 

  1. IVFacturare

 

Clientul va transmite toate datele necesare emiterii facturii aferente produsului comandat, iar comerciantul va trimite factura în format electronic (prin poșta electronică, la adresa de e-mail menționată de către client la momentul plasării comenzii).

 

În cazul plăților efectuate online, sau prin ordin de plată cu dovada efectuării acesteia, comerciantul nu este ținut de niciun alt cost suplimentar suportat de către client, cum ar fi comisioane bancare, ori de conversie valutară aplicate de către banca clientului în cazul în care plata se realizează în altă monedă decât RON.

 

  1. Livrare, returnare și schimb produse

 

  1. a) Livrare

 

Costul transportului în vederea livrării produselor comandate este de 15 RON.

Produsele sunt livrate la adresa indicată de către cumpărător, ca adresă de livrare, în termen de 1-3 zile lucrătoare. Aceste termen este unul orientativ, acesta putând suferi modificări în funcție de circumstanțele concrete ale comenzii, de perioada anului în care comanda se realizează (ex.:în perioada sărbătorilor, Black Friday, etc.), ori alte motive neprevăzute (ex.: cod roșu condiții meteo, caz de forță majoră, caz fortuit, fapta terțului).

 

Adresa și condițiile concrete de livrare vor fi comunicate cumpărătorului, ulterior efectuării comenzii, în cuprinsul e-mail-ului de confirmare a comenzii transmis acestuia de către comerciant.

 

Comerciantul nu își asumă nicio obligație dacă livrarea nu poate fi efectuată datorită informațiilor de livrare eronate transmise de către client (ex. adresa de e-mail greșită) sau dacă destinatarul nu poate fi contactat la datele furnizate de către acesta. Nu poate fi considerată nelivrată o comanda aflată într-o astfel de situație. De asemenea, în caz de forță majoră, caz fortuit, fapta terțului, acte de terorism, război, pandemie, proteste, răscoale, tulburări civile, incendii, explozii, inundații sau orice alte asemnea evenimente neprevăzute și/sau care împiedică efectuarea transportului într-un termen rezonabil, ne rezervăm dreptul de a anula sau întârzia comenzile înregistrate.

 

În cazul refuzului de primire/imposibilitătii de livrare din motive imputabile și cumpărătorului/destinatarului comenzii, vânzătorul nu își asumă nicio răspundere cu privire la starea produselor comandate și nu asigură în niciun fel returnarea parțială sau integrală a contravalorii comenzii.

 

În caz de refuz de primire/indicarea unei adrese eronate etc., sau din orice alte motive ce nu pot fi imputate în mod exclusiv societății vânzătorului, costurile transportului către adresa corectă a cumpărătorului, ori returul produsului către comerciant, va fi suportat de către cumpărător.

 

Produsele comandate se livreaza oriunde în România sau în afara țării, prin servicii de curierat rapid sau altă metodă dorită de client, și acceptată de către comerciant. În cazul în care modalitatea de livrare este stabilită de către client, și acceptată de către comerciant livrarea produselor se va face pe riscul exclusiv al cumpărătorului. 

 

Din motive de securitate, se solicită semnarea ordinului de livrare a comenzii. Nu se fac livrari către Căsuțe Poștale și Oficii Poștale.

 

Solicităm clienților ca la livrare, să verifice în mod obligatoru, conformitatea comenzii: numărul de cutii, integritatea pachetului, corespondența codului de livrare cu cel din comanda. Orice semnalare ulterioară ridicării produsului, fără să intereseze motivul, este lipsită de orice efect și nu poate fi aptă să creeze vreo obligație în sarcina vânzătorului.

 

Totodată, solicităm respectuos clienților, să semnaleze orice lipsă a conformității sesizată odată cu livrarea produsului, în scris, atât în documentația firmei de curierat, cat și pe adresa info@bulfi.ro. Dacă coletul este în mod semnificativ deteriorat (iar produsele livrate sunt considerate fragile, conform mențiunilor din formularul de comandă și/sau mențiunilor de pe ambalaj/documentele de livrare), se recomandă refuzul primirii coletului, fara a-l deschide și fără a desprinde etichetele, cumpărătorul fiind obligat să menționeze în documentele de livrare că refuzul primirii este determinat de starea coletului la momentul livrarii.

Pierderea sau deteriorarea produselor comandate pe site-ul companiei DB LEATHER DYE S.R.L. trece în responsabilitatea clienților, odată cu semnarea documentelor de transport, cu excepția cazurilor reglementate expres în cuprinsul prezentelor TCG.

 

Ne angajăm să oferim în cel mai scurt timp detaliile referitoare la comezile clienților noștri atunci când ne sunt solicitate, telefonic sau în scris, folosind datele de contact publicate pe site-ul bulfi.ro, și să facem tot ceea ce este posibil pentru a facilita finalizarea comezii și livrarea cu succes a produselor.

 

 

  1. b) Returnare produse

 

Cumpărătorul are dreptul să notifice în scris comerciantul că renunță la cumpărare fără penalități, și fără invocarea vreunui motiv, în termen de 14 zile de la primirea produsului.

 

Cheltuielile directe de returnare a produselor sunt în sarcina exclusiva a cumpărătorului. Totodată, transportul produselor pentru retur se realizează  pe riscul cumpărătorului, până la momentul semnării recipisei de primire de către reprezentantul legal al vânzătorului sau persoana expres împuternicită pentru primirea produselor returnate.

 

Pentru exercitarea dreptului de denunţare unilaterală a contractului trebuie să ne informați în scris, prin adresarea unui e-mail către adresa de contact existentă pe site-ul bulfi.ro.  Rambursarea sumelor se va face în cel mult 14 zile lucrătoare de la data primirii produselor de către vânzător, cu respectarea cumulativă a condițiilor stabilite pentru retur, dată la care vânzătorul va confirma primirea și operarea denunțării unilaterale, în măsura în care sunt respectate condițiile cumulative din prezenta secțiune.

 

  1. c) Schimb produse

 

În cazul unei comenzi livrate de către comerciant conform comenzii plasate de către cumpărător, acesta are dreptul de a solicita schimbarea produsului cu un altul, de model diferit decât cel livrat, sau poate solicita schimbarea mărimii produsului livrat, modelul rămânând același, într-un termen de 1-3 zile.

 

În ambele cazuri, costurile transportului sunt suportate de către cumpărător.

 

c.1. Schimb model

 

 În cazul în care cumpărătorul alege această opțiune, acesta va notifica comerciantul utilizând datele de contact afișate pe site-ul bulfi.ro, în termenul precizat în secțiunea anterioară, putând alege orice alt produs existent pe site-ul comerciantului care se află în stoc.

 

În ipoteza în care produsul nu este în stoc, cumpărătorul poate opta pentru păstrarea produsului inițial livrat conform comenzii plasate de către acesta, sau poate opta pentru returul produsului în conformitate cu dispozițiile secțiunii V. b) din prezentele TCG.

 

În cazul în care produsul ales în vederea realizării schimbării de model are un preț mai mare decât cel inițial comandat și achitat de către cumpărător, la opțiunea cumpărătorului:

 

  • Se va genera un link către o platformă securizată, în vederea achitării online prin card bancar a diferenței de preț existente între produsul selectat pentru schimbul modelului și valoarea produsului inițial achitată (opțiune momentan indisponibilă);

 

  • Se va plăti diferența de preț existentă în sistem ramburs, la momentul livrării coletului conținând produsul solicitat pentru schimbarea modelului, și predarea către firma de curierat a produsului inițial comandat, achitat și livrat.

 

În cazul în care produsul ales în vederea realizării schimbării de model are un preț mai mic decât cel inițial comandat și achitat de către cumpărător, la opțiunea cumpărătorului, se va genera o nouă factură de către comerciant și:

 

  • Suma de bani plătită peste prețul noului produs solicitat va fi virată în contul oferit de către cumpărător în acest sens, într-un termen de 14 zile lucrătoare;

 

  • Suma de bani necesar a fi restuită de către comerciant va fi trimisă într-un plic în conținutul coletului care va cuprinde și produsul ales de către cumpărător, pentru realizarea schimbului de model.

 

  1. 2. Schimb mărime produs

 

În cazul în care cumpărătorul alege această opțiune, acesta va notifica comerciantul utilizând datele de contact afișate pe site-ul bulfi.ro, în termenul precizat în V. c) din prezentele TCG, putând alege orice altă mărime a produsului existentă pe site-ul comerciantului care se află în stoc.

 

În ipoteza în care produsul nu este în stoc, cumpărătorul poate opta pentru păstrarea produsului inițial livrat conform comenzii plasate de către acesta, poate opta pentru schimbarea modelului conform secțiunii anterioare, sau poate opta pentru returul produsului în conformitate cu dispozițiile secțiunii V. b) din prezentele TCG.

 

  1. Garanție produs

 

Orice produs comandat de pe site-ul bulfi.ro beneficiază de o garanție de 30 zile, care începe să curgă de la data la care livrarea produselor către client a fost finalizată.

 

Pentru a beneficia de această garanție este necesar a se păstra și utiliza factura primită de la comerciant.

 

În cazul în care se va constata că defectul sesizat, ori neregularitatea apărută este una cauzată de o purtare necorespunzătoare, ori de o ultilizare și manipulare neconformă cu destinația produsului, ori de orice cauză imputabilă cumpărătorului cu titlu de culpă, produsul nu va fi înlocuit sau reparat, iar suma de bani reprezentând contravaloarea produsului nu va fi restituită, costul transportului fiind suportat de către cumpărător.

 

În cazul în care urmare a verificării podusului se constată că defectul ori neregularitatea apărută este une din fabrică, produsul va fi reparat sau înlocuit de către comerciant, toate costurile privind aceste demersuri, precum și transportul, vor rămâne în sarcina comerciantului.

 

În ipoteza în care reparația nu este posibilă, iar înlocuirea nu este realizabilă deoarece produsul nu se mai află pe stoc, ori din cauza unui alt asemenea motiv neimputabil comerciantului, acesta se obligă la restituirea sumei de bani avansate pentru achiziționarea produsului de către client într-un termen de 14 zile lucrătoare.

 

Livrare produs greșit

 

În cazul în care din eroare este livrat un produs care nu corespunde cu ceea ce a fost comandat de către cumpărător, fie din punct de vedere al mărimii solicitate, al modelului, culorii etc., ne obligăm ca într-un termen de 1-3 zile lucrătoare să livrăm produsul corect către cumpărător. Menționăm că acest termen este unul orientativ, care nu obligă comerciantul la respectarea sa în toate cazurile, fiind pe deplin aplicabile prevederile privind termenul obișnuit de livrare din cadrul prezentelor TCG V. a).

 

În ipoteza în care produsul respectiv nu se mai află în stoc, cumpărătorul are opțiunea fie de a solicita restituirea sumelor de bani achitate pentru contravaloarea produsului cumpărat, care vor fi restituite într-un termen de 14 zile lucrătoare , fie să păstreze respectivul produs, cu suportarea tuturor costurilor generate de transport de către comerciant.

 

Condiții returnare sau schimb produs

 

În toate ipotezele în care produsul va fi returnat de către cumpărător în termenul de 14 zile pe care acesta îl are la dispoziție, în ipotezele în care se solicită schimbarea cu alt model sau altă mărime, în cazul în care se solicită înlocuirea sau repararea în termenul de garanție, precum și în orice altă variantă în care un produs cumpărat de către client de la comerciant, este trimis de către acesta către comerciant, se vor aplica dispozițiile prezentei secțiuni. În continuare ne vom referi la toate aceste modalități sub denumirea de retur, având un sens mai larg decât cel utilizat în secțiunile anterioare.

 

La momentul realizării returului produsul trebuie trimis către comerciant la adresa Cluj-NapocaStr Tarnavelor nr 34 birou 5, cod poștal: 400591, jud. Cluj, folosindu-se orice firmă de curierat rapid preferată de către cumpărător, costurile transportului fiind suportate în conformitate cu prevederile anterioare din cadrul prezentelor TCG.

 

Coletul trebuie să conțină:

 

(i) Produsul în aceeași stare în care acesta se afla la momentul livrării acestuia de către comerciant (excepție face ipoteza returnării produsului în temeiul garanției pentru defecte survenite ulterior);

 

(ii) Cutia originală a produsului (dacă este cazul) în starea în care aceasta se afla la momentul livrării către cumpărător (excepție face ipoteza returnării produsului în temeiul garanției pentru defecte survenite ulterior). Astfel, cumpărătorul se obligă să nu lipească cutia cu bandă adezivă, să nu lipească AWB-ul direct pe aceasta, și să nu o deterioreze în orice mod în vederea pregătirii acesteia pentru livrare;

 

(iii) Toate accesoriile produsului care au fost livrate odată cu acesta.

 

Pentru realizarea acestor operațiuni este nevoie în toate cazurile de factura primită de către cumpărător de la comerciant la momentul achiziționării produselor.

 

Neîndeplinirea condiției prevăzute la (i) atrage imposibilitatea realizării returului solicitat de către cumpărător, fără posibilitatea de returnare a sumelor de bani avansate pentru contravaloarea produselor comandate.

 

Neîndeplinirea condiției prevăzute la (ii) atrage imposibilitatea realizării returului solicitat de către cumpărător, fără posibilitatea de returnare a sumelor de bani avansate cu titlu de contravaloare a produselor  comdandate.

 

Neîndeplinirea condiției prevăzute la (iii) atrage imposibilitatea realizării returului solicitat de către cumpărător, fără posibilitatea de returnare a sumelor de bani avansate pentru contravaloarea produselor comandate.

 

 

VII. Încheierea contractului

 

Anunțurile publicate pe site cu privire la disponibilitatea produselor la prețul și în condițiile expuse, au natura juridică a unor propuneri adresate unor persoane nedeterminate, neputând fi considerate oferte irevocabile în vederea încheierii contractului.

 

Indiferent de modalitatea de comandare a produselor aleasă de către cumpărător (online sau telefonic), contractul va fi considerat încheiat în mod valabil la momentul confirmării comenzii de către comerciant. Comerciantul nu consideră în niciun moment o comandă neconfirmată ca având valoarea unui contract.

 

Comerciantul va elibera clientului o factură aferentă produselor comandate de către acesta.

 

Contractul este considerat încheiat în formă simplificată între părți, în limba română, pe baza comenzii finalizate și a confirmării comenzii, cu aplicarea prezentelor TCG care fac parte integrantă din contract.

 

 

VIII. Răspundere, obligații și drepturi

 

  1. Clientul

 

Clientul are obligația să verifice cu atenție că toate informațiile transmise sunt corecte, conforme cu realitatea și actuale, și să notifice imediat comerciantul de eventuale erori survenite.

 

Clientul acceptă că utilizarea serviciilor puse la dispoziție se face pe propria sa răspundere.

 

Clientul are dreptul de a se abona la newsletter-ul site-ului bulfi.ro, prin completarea datelor personale în formularul de înregistrare pentru abonarea la newsletter, existent pe site (momentan indisponibil).

 

Toate celelalte prevederi din cuprinsul TCG rămân pe deplin aplicabile.

 

  1. Comerciantul

 

Nu va fi ținut responsabil pentru orice întârzieri sau erori de comunicare cauzate de către client, omisiuni, întreruperi, ștergere de fișiere din e-mail, erori, defecțiuni, viruși, întârzieri în operare sau transmitere, fie că sunt sau nu rezultate ale unor forțe majore, erori de comunicație, furt, distrugere sau acces neautorizat în bazele de date, sistemele sau serviciile proprietate a prestatorului. 

 

Comerciantul își rezervă dreptul de a contacta clientul prin orice mijloace electronice de comunicare puse la dispoziția sa de către acesta din urmă, oricând acest lucru este necesar în vederea executării obligațiilor asumate față de client, privitoare la livrarea produsului comandat.

 

Comerciantul are, de asemenea, dreptul de a anula comanda solicitată de către client, cu notificarea concomitentă sau ulterioară a acestuia, fără a fi răspuzător de vreun prejudiciu astfel creat, în următoarele cazuri:

 

(i) Neacceptarea tranzacției de către banca emitentă a cardului clientului, în cazul plății online;

 

(ii) Invalidarea tranzacției de către procesatorul de carduri agreat de bulfi.ro, în cazul plății online;

 

(iii) Datele furnizate de către client cu ocazia accesării site-ului bulfi.ro sunt incomplete sau incorecte;

 

(iv) Comerciantul consideră în mod rezonabil că prin accesarea site-ului şi plasarea comenzii clientul urmărește un scop ilicit sau poate cauza orice fel de prejudicii pentru bulfi.ro;

 

(v) Oricare dintre termenii şi condiţiile din prezentul document nu au fost respectate întocmai.

 

Comerciantul își rezervă și dreptul de a verifica corectitudinea datelor de înregistrare ale clienților, iar în situația în care constată că datele puse la dispoziție de către aceștia sunt inexacte are dreptul de a refuza clientului comandarea produselor oferite pe site, precum și înscrierea și participarea la evenimentele organizate.

 

 

  1. Denunțarea unilaterală a contractului

 

Pentru exercitarea dreptului de denunţare unilaterală a contractului trebuie să ne informați în scris, la adresa info@bulfi.ro Rambursarea sumelor plătite în avans se va realiza în conformitate cu cele prezentate în secțiunea ”Livrare, returnare și schimb produse”.

 

 

  1. Date cu Caracter personal

 

Conform cerințelor legislației privind RGPD pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, comerciantul are obligația de a administra în condiții de siguranță și numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizați despre dumneavoastră.

 

Scopul colectării datelor este: evaluarea serviciilor oferite, pentru reclamă, marketing și publicitate, statistică, precum și pentru executarea contractelor de vânzare-cumpărare contractate prin intermediul site-ului, sau alte mijloace de comunicare.

 

Astfel, bulfi.ro poate notifica utilizatorii privind ofertele curente prin newsletter-ul la care clienții sunt abonați, și poate transmite felicitări, cupoane cadou sau alte mesaje speciale.

 

DB LEATHER DYE S.R.L. nu promoveaza SPAM-ul. Orice utilizator care a furnizat explicit adresa sa de e-mail pe site-ul bulfi.ro poate opta pentru ștergerea acesteia din baza noastră de date, printr-o solicitare scrisă, trimisă la adresa din secțiunea contact, de pe adresa de e-mail furnizată de client la plasarea comenzii sau a abonării la newsletter.

 

Datele dumneavoastră cu caracter personal vor fi utilizate în scopul pentru care le-ați furnizat, pentru a administra, a sprijini și a evalua serviciile noastre și a preîntampina încălcarea securității, a legii și a termenilor noștri contractuali.

 

De asemenea, bulfi.ro va furniza datele dumneavoastra cu caracter personal furnizorilor de servicii de marketing, telemarketing sau alte servicii, altor companii cu care putem dezvolta programe comune de ofertare pe piață a produselor și serviciilor noastre, asiguratori.

 

Informațiile dumneavoastră cu caracter personal pot fi furnizate și către Parchet, Poliție, Instanțele judecătorești și altor organe abilitate ale statului, în baza și în limitele prevederilor legale și ca urmare a unor cereri expres formulate.

 

Conform Legii, beneficiați de dreptul de acces, de intervenție asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale și dreptul de a vă adresa Autorității Naţionale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal. Totodată, aveți dreptul sa va opuneți prelucrării datelor personale care vă privesc și să solicitați ștergerea datelor cu excepția situațiilor prevăzute de lege. Pentru exercitarea acestor drepturi, ne puteți adresa o cerere scrisă, datată și semnată la adresa: info@bulfi.ro

 

  1. Clauze generale

 

Prezentul document stabileşte condițiile de vânzare-cumpărare de produse prin intermediul site-ului bulfi.ro, inclusiv termenii și condiţiile în care puteţi utiliza site-ul bulfi.ro. De asemenea, accesul pe site se va face sub autoritatea termenilor și conditiilor prezentate în acest document, acestea fiind acceptate în mod tacit la momentul accesării site-ului bulfi.ro 

Utilizarea site-ului ca vizitator, înregistrarea ca utilizator sau achiziţionarea produselor din gama oferită pe site presupun implicit acceptarea tacită și fără rezerve a acestor termeni și condiţii, cu toate consecinţele care reies din acestea.

 

Utilizarea site-ului se va face cu scopul de a vizualiza produsele si informaţiile despre acestea și despre magazin, care sa servească la achiziţionarea produselor dorite. Utilizarea site-ului in alte scopuri decât cele menţionate este interzisă.

 

DB LEATHER DYE S.R.L. poate aduce în orice moment modificări asupra conţinutului site-ului bulfi.ro, modificări de structură și accesibilitate, poate sista furnizarea informaţiilor pe site, fără a necesita un acord prealabil si fără a acorda vreo notificare către utilizatori sau către terţe persoane.

 

XII. Condiții aplicabile pentru comenzile efectuate de către persoane fizice, în nume propriu, având calitatea de consumatori, potrivit legislației în vigoare

 

Prevederile privind posibilitatea de returnare a produselor în termenul de 14 zile fără invocarea niciunui motiv în acest sens au aplicabilitate exclusiv în ceea ce privește vânzarea de produse prin intermediul site-ului bulfi.ro pe baza unor comenzi efectuate în nume propriu de către persoane fizice care au calitatea de consumatori, cu condiția ca aceste comenzi să fie realizate în nume și interes propriu.

 

În cazul în care prevederile prezentei secțiuni, care se aplică cumulativ cu restul prevederilor TCG, sunt contradictorii cu orice alte dispoziții din cadrul prezentelor TCG, prevalează prevederile anterior aminitite, care se completează cu orice dispoziții imperative care reglementează drepturile consumatorului.

 

Totodată, în cazul în care prezentele TCG sunt contradictorii cu prevederile legale imperative care reglementeaza în favoarea persoanelor fizice, comercianți, anumite drepturi, în vigoare la data încheierii vânzării, prevalează prevederile legale privind protecția consumatorilor.

 

  

XIII. Copyright

 

Toate drepturile cu privire la conținutul, de orice fel (inclusiv, dar fara a se limita la fotografii, descrierea serviciilor, modalități de promovare, titluri, denumire, logo, denumite in continuare „date”), aparțin exclusiv lui DB LEATHER DYE S.R.L. ; pe cale de consecință cei care accesează site-ul bulfi.ro nu sunt îndreptățiți să folosească, cu orice titlu, și/sau să reproducă în tot sau în parte datele, de orice fel, publicate prin intermediul site-ului, cu excepția cazului în care există acordul expres, scris și prealabil al comerciantului.

 

Nu ne asumăm nicio răspundere cu privire la orice fel de prejudicii suferite de către persoane care au comandat produse utilizând site-uri web care copiază în totalitate sau în parte, datele existente pe site-ul bulfi.ro, acestea nefiind proprietatea DB LEATHER DYE S.R.L.